Treningi na luty

Zaczynamy nowy miesiąc z treningami BŚ! W planie podbiegi, siła biegowa, dynamika. Poniżej nasza propozycja:

I tydzień:

  • wtorek:
  • 3-4 km rozbiegania, rozciąganie dynamiczne 5-10′, 3×100 m rytmów,
  • podbiegi: 2x(300-200-100 m) p=dystans trucht: 300 m podbiegu i potem 300 m truchtu w dół, P=3-4′ , duże Pe 🙂 tzn. przerwa między seriami,
  • 1-2 km trucht.
  • czwartek:
  • 2 km rozbiegania do kładki przy Kazimierzówce, rozciąganie w dynamiczne 5-10′, 3×100 m rytmów,
  • schody kładki: 8x(skipp A + wbieg co drugi schodek) p=marsz po schodach,
  • wykroki w marszu 3×20 m + przysiady w marszu 3×20 m,
  • 1-2 km trucht.

II tydz.

  • wtorek:
  • 3 km rozbieganie, rozciąganie dynamiczne 5-10′, 3×100 m rytmy,
  • MZB: na drodze serwisowej: 5×1’i 3×2′ p=dla 1′ to 45″, dla 2′ to 1’30”. Tempo biegu na 5 km.
  • czwartek:
  • po pętli BŚ: 10 km, czyli dwa okrążenia. Od 6 km 10×100 m rytmów na p=100 m trucht. W trakcie biegu bez względu czy jest na podbiegu, po rytmach powrót do tempa rozbiegania i dokręcenie do 10 km.

III tydz.

Taki sam jak I tydz. Tylko we wtorek o 1 serię więcej:

  • pdobiegów: 3x(300-200-100m),

w czwartek: 10x(skipp A + wbieg co drugi schodek. Wykroki bez zmian.

IV tydz.

Taki sam jak II tydz. Tylko we wtorek o 1 serię więcej: 

  • 6×1’i 4×2′ p=dla 1′ to 45″, dla 2′ to 1’30”

 w czwartek: bez zmian. 10 km pętla z 10×100 m rytmów w trakcie biegu.

%d bloggers like this: